Scared as f*ck

Nu är det piercing-period på gång, skall använda nålar 5 gånger på 2 veckor nu så kika gärna in hit!
Annars har folk frågat om min smiley och när jag skall göra den. Ja det var meningen att vid nyårs skiftet skulle den vara där. Men p.g.a. mina visdomständer väntar jag en stund med att göra den. Skall alltså dra ut alla fyra visdoms tänder och det är inte den bästa kombinationen med en ny piercing och bedövning mm.
Så efter alla tänder är borta belönar jag mig själv med en piercing, och jag hoppas piercingen blir bra eftersom den skulle få stå som symbol för att jag tog mod till mig och frivillit går med på att någon skall krossa mina tänder och plocka bort bit för bit!
 
Gissa om min vanligaste miin kommer vara denna efter att smileyn e på plats?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0