Years passing by

Ett helt år sedan jag gjorde min tungpiercing, och bra har det gått!
Har tänkt lite på dethär med mej och piercingar... har gjort en per år nu, när jag fyllde 14 gjorde jag naveln, 15 i bröstvårtan och 16 i tungan, och enn massa hål där emmellan men iallafall kan ju inte bryta trenden nu. Så när jag kommer hem från sverige (ska jobba i en månad) ska jag gå direkt till en piercare och tvinga honom att ge mej lite metall i nacken!
 
Förresten visste ni att det är international bodypiercing day idag, den firas till Jim Ward's ära och om ni inte vet vem han är, google is your best friend. Det betyder att om man gör en piercing just idag, borde man komma ihåg att ta en bild med sin piercare. Vilket jag också gjorde förra året (titta på headern)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0