Varnar känsliga tittare!

Okey suckers, har fått in en rad med beställningar på piercingar nu så bilder kommer ni att få inom snar framtid.
Och ni som tycker att jag är en sjuk människa som gillar att ta hål på folk och vill göra detta for a living, har ni inte sätt något, http://stabbyluke.tumblr.com/ är någon jag hittade på google som håller på med piercings, sy fast uttöjningar och scarification. Jag varnar er som inte tål blod klicka inte på länken! eftersom scarification innebär att skära i huden med en kniv säger det sej självt att blod är involverat... men efter läkningen borde det se ut som en vit tattuering eller jaa ett ärr. Rätt så äkligt, men när jag tänker efter skulle jag kanske kunna tänka mej en?
bilden är tagen av "stabbyluke"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0