Damn

Mina önskningar gick inte i uppfyllelse... Ringde piercaren idag och frågade ifall de gjorde piercingar i nacken, svaret var nej.
Så går det när man ser fram emot något för mycket!
Problemet nu är att det inte finns någon annan piercing studio i vasa, och jag kan ju inte precis ta hål på mej själv i nacken... Det är sånthär som gör mej väldigt förbannad, en sak som skall vara enkel blir plötsligt svårt. Och det gör ju inte saken bättre av att jag faktist ville ha det här. Men så lätt ger jag inte upp!

Kommentarer
Postat av: -

ha du vari å fråga ti JV-ink? där har di ju en piercare :)fräscht ställe dessutom..:)

2012-04-17 @ 16:50:42
URL: http://idaenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0